Alla inlägg under september 2014

Av Isabella Persson - 23 september 2014 13:35

1. Vad heter du? Isabella Persson

2. Hur gammal är du? 13

3. Vart bor du? Sundsvall

4. Hårfärg? Blond

5. Ögonfärg? Blå/grön

6. Hur lång är du? 1.65

7. Kär? Nej

8. Singel/upptagen? Singel

9. Hur många har du kysst? Räknar inte 

10. Vad väljer du, godis eller chips? Godis

11. Nämn 3 saker på din göra lista? Göra navel percing, blogga mer och få mer läsare, färga håret blondare. 

12. Cola eller fanta? Fanta

13. Vad skulle du ha gjort utan din mobil? Oj, det vet jag faktiskt inte.

14. Dampat någon? Ja

15. Blivit dumpat? Ja

16. Vad för killar föredrar du mest? Kan skriva det i ett annat inlägg sen

17. Vad har du för mobil? Iphone 4

18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra då? Shoppat massa smink, skor, smycken, kläder och köpt allt jag ville ha utan att tänka på hur mycket det kostar.

19. Favorit land? Har inte varit i så många länder men Spaninen

20. Favoritfärg? Apsolut rosa

21. Film? Vetinte

22. Bok? Vetinte

23. Serie? PLL OCH GOSSIP GIRL

24. Vad gillar du mest med ditt utseende? Mina ögon eller det är vad jag får mest komplimanger för.

25. Vad gillar du minst med ditt utseende? Vet inte haha

26. Nämn två personer du aldrig skulle klara dig utan? Mamma och mina vänner

27. En person du älskar? Mamma

28. Två personer du hatar? Skriver jag inte ut här

29. Ut och festa eller myskväll? Ut och festa

30. Saknar du någon just nu? Ja

31. Vad är det bästa som hänt dig? Mycket

32. Beronde av något? Jadå

33. Ditt livs största misstag? Håller jag för mig själv

34. Om du fick välja en enda person att umgås umgås med i hela ditt liv, vem skulle det vara? Avgå

35. Har du några tatueringar? Nej

36. Piercingar? Ska ta en navelpercing om typ en vecka annars har jag bara i öronen 

37. Vem är mest lik dig utseendemässigt? Mamma

38. Har du någon förebild? Ja

39. Vad ska du göra idag? Jag är sjuk så inte så myket

40. Vad är det värsta du vet? Killar som ändrar personlighet när dom är med sina kompisar, killar som leker med ens känslor, killar som går till nästa tjej för att han inte får lika uppmärksahet som han vill, falska vänner, skitsnack, mobbare, tråkiga männikor, folk som är rädda för att skämma ut sig osv osv.

41. Vad är det bästa du vet? Skönhet, människor med mycket energi, killar som tar första steget och verkligen kämpar för tjejen, sena nätter, nattsms, blogga, ha kuuuul ooooosv!

42. Vad åt du senast? Vet inte

43. Vad vill du ha just nu? HAN

44. Vad köpte du senast? Ett linne

45. Vilka är dina favorit skådespelare? Justin bieber

46. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? Jag är bara 13, har knappt börja leva mitt liv.

47. Tränar du? Ja

48. När går du och lägger dig? Om det är skola 22 - 24 annars när jag blir trött

49. Vad är klckan nu? 16.53

50. Är du nöjd med ditt liv? Nej

 

Av Isabella Persson - 21 september 2014 08:55

Gör squat i 30 dagar och sen fortsätter bara, svårare en så är det inte.   

 

 

Spring varje dag, gör 10 pusch ups, 20 sit ups, 25 squats, 20 lunges, 80 jumping jacks, 60 second wall sit

     

Spring 30 minuter efter du har ätit. Då förbränner du maten, drick mycket vatten också!

Ät mycket sallad och frukter, ta hallon eller jordgubbar också det är både gott och bra.

 



Av Isabella Persson - 20 september 2014 14:16

Någon som är bra på att designa bloggar? Vill ha denna, tacksam om någon kan hjälpa mig.

Annars kan ni bara skicka en fråga och förklara hur man gör, ni är underbara.

 

Av Isabella Persson - 20 september 2014 13:20

Ville ut i kväll men är förskyld och är hemma själv med min lillebror så ska duscha, sminka mig och kolla på gossip girl.
Förlåt för att jag har uppdaterat dåligt men har haft mycket med skolan, ska försöka blogga mer.
Finns inget intressant att skriva just nu satt uppdaterar sen.
Hoppas alla har en bra lördag så hörs vi!

Presentation


En 13 årig tjej som oftast är glad.
Mitt liv går ut på att ha så kul som möjligt och shoppa.
Läs min blogg för att få reda mer på vem jag är, KRAM!❤️

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards