Alla inlägg den 18 oktober 2014

-

Av Isabella Persson - 18 oktober 2014 22:23

Hallå igen alla underbara läsare! Just nu gör jag inte så mycket, ska inte göra så mycket mer heller. 

Blir som sagt en lugn helg. 

Jag är mamma's lilla flicka, haha nämen.. 

Ska beställa hem lite kläder för märket odd molly, jätte fina kläder. 

Har inte haft tid att designa om bloggen så mycket men kommer förhoppningsvis göra det när jag har tid.

Jaja, tänkte svara på lite frågor sen om jag orkar. 

Tror det va allt jag hade att komma med nu. Puss & kram haters and lovers!

   Bjudar på dagen's aoutfit i Onsdags, jääääätte seriös bild jag vet! 

Av Isabella Persson - 18 oktober 2014 16:05

Hejhej alla! Igår så somnade jag framför en serie annars så va min kväll ganska kul.

Idag har jag inte gjort så mycket, åt tacos och ska snart ut och gå med Elias. 

På Måndag ska jag vara hemma från skolan, ska kanske göra naglar och färga håret.

Ska bytta om nu, uppdaterar när jag kommer hem!

 

Kääääär i dessa skor

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En 13 årig tjej som oftast är glad.
Mitt liv går ut på att ha så kul som möjligt och shoppa.
Läs min blogg för att få reda mer på vem jag är, KRAM!❤️

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards